1 Ekim 2010 Cuma

BEBEK HAZIRLIKLARI-1

Daha öncede bahsettiğim üzere bebek bekliyorum. Artık oğlumuzu bekliyoruz desem daha doğru olacak:) Geçtiğimiz hafta itibariyle bebeğimizin erkek olacağı kesinleşti. Cinsiyetinden çok sağlıklı, vatanına- milletine hayrı dokunacak, ahlaklı bir evlat olması daha önemli bizim için.


Henüz cinsiyetini de yeni öğrendiğimizden bebeğimiz için herhangi bir hazırlık yapmamıştık. Artık cinsiyeti de belli olduğuna göre ufaktan da olsa işin bir ucundan başlamak gerek değil mi? Üstelik ilk 3 aydaki halsizlik, yorgunluk ve uykulu hallerim azalmış, kendimi daha zinde hissederken hazırlıkları hızlandırmak doğru olacak. Arkadaşlarım son 3 ay için de vücudum ağırlaşacağından fazla bir işle meşgül olamayacağımı söylüyorlar.







Ben de onların tavsiyesini dinleyerek işe koyulayım dedim. Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz ipleri aldım ve bir bebek battaniyesi örmeye başladım. Nako'nun Saten serisinden petrol yeşili, turkuavz ve beyaz renklerini tercih ettim. Battaniyemizin modeli ise zig-zalı olacak. Daha önce 10 marifette görüp beğendiğim bir modeldi.




İnşallah bitince battaniyemiz buna benzeyecek. Modelini bakarak çözmeye çalıştım. Yan kenarları konusunda biraz sıkıntım var. Belki tamamı bitince kenarını tığlayarak toparlayabilirim diye düşünüyorum. Bakalım ne kadar sürede bitirebileceğim.


Not: Yakında battaniyem için küçük bir ön izleme de yayınlayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi birşey söyle:)