3 Şubat 2011 Perşembe

GRİ- KIRMIZI

Oğlumuz için çoğu hazırlığımızı tamamladık diyebilirim. Mutlaka eksiklikler olacak. Çünkü minik bir birey dünyaya gelecek ve bundan sonra ihtiyaçları artarak devam edecek. Ama biz şimdilik yapmamız gereken hazırlıkların büyük kısmını bitirdik.

Başlangıçta oğlumuza alacağımız şeyler için belirli bir konsept ya da renk tercihimiz olmadı. Eşimle birlikte ihtiyaçlarımızı alırken sadece gözümüze güzel, sevimli görünen şeyleri seçtik. Ama alış-veriş ilerledikçe aldığımız çoğu şeyin gri-kırmızı tonlarında olduğunu fark ettik. Sonradan "Eee almışken gri-kırmızı olan olsun" dedik.

İşte oğlumuz için aldığımız gri-kırmızı şeyler;

  • Oyun Parkı Yatak


Yatak seçimi konusunda daha önce bir post yazmıştım. Hem posta yapılan yorumlar, hem çevremdeki arkadaşlarımın görüşleri, hem de internette yaptığım araştırma sonucunda oyun parkı şeklinde olan yatağa karar verdik. Şimdilik çalışma ve misafir yatak odası olarak kullandığımız odamızda kurulu. Havalanması için aldığmız ilk gün kurdum. Bebeğimiz dünyaya gelince muhtemelen yatak odamıza taşınacak. Oldukça kullanışlı görünüyor. altında tekerlekleri var ve demonte etmeden odadan odaya taşıyabileceğiz. Demontesi çok kolay ve ebatları oldukça küçülüyor. Yani istediğiniz yere götürebiliyorsunuz. İki kademeli yükseklik ayarı sayesine sanıyorum 3-4 yaşına kadar rahatlıkla kullanabileceğiz. Ondan sonra da zaten yeni bir oda takımı alırız diye düşünüyorum.

  • Taşıma ve Oto Koltuğu




Yatak ve taşıma koltuğunu aynı yerden aldık. Alırken yukarıda da belirttiğim gibi kesinlikle ikisi de aynı renk olsun diye bir fikrimiz yoktu. Bebeğimiz erkek diye mavi tonlardaki ürünleri çıkarıyorlardı hep önümüze. Ama eşimle böyle bir takıntımız olmadığı için değişik alternatiflere yöneldik. Önce yatağı sonra da bu gri- kırmızı taşıma ve oto koltuğunu aldık.

  • Bebek Bakım Çantası



Bu bebek bakım çantasını daha geçtiğimiz hafta sonu aldık. Aslında ilk tercihimiz aynı çantanın lacivert- kırmızı olanıydı. Bebeğimle birlikte heryere sürüyeceğim bu çantayı özellikle koyu renk seçmiştim. Aldık eve geldik. Ancak baktım olmadı. Diğer eşyaları ile uyum sağlamadı. Eşime de rica ettim. Gittik gri-kırmızı olan fotoğraftaki çantayla değiştirdik. İyi mi oldu? Bence iyi oldu:) Siz ne dersiniz?

  • Bebek Battaniyesi



Bu yumuşacık kadife battaniye de bilinçli olarak seçilen gri- kırmızı ürünlerden biri. Üstelik yanında beresi ve patikleri de var. Çok beğenerek aldım.

  • Veeeee Kıyafetler




Özellikli seçilen bir ürün değil. Öyle denk gelenlerden. Bir diğeri de aşağıdaki çıt çıtlı badiler. Hamile kaldıktan sonra uzun süre bebek alış-verişi için bekledik. İnsanın her ihtimali düşünmesi gerekebiliyor. O yüzden acele etmedik. Ama ben yine gittiğimiz mağazalarda hep bebek reyonlarını dolaşıyordum. Bu badiler de erken dönemde oğlumuza aldığımız ilk kıyafetlerden birisi.

Şimdilik gri- kırmızı serimiz bu kadar. Belki bundan sonra da alacağımız ürünlerde bu renk konseptine uyarız. Bilemiyor, garanti veremiyorum:) Şimdilik sadece oğluma sağlıkla kavuşmayı diliyorum Allah'tan. Gerisi nasıl olsa halledilir.

9 yorum:

  1. aldıkların çok güzel, inşallah oğlun sağlıkla giyer sağlıkla kullanırsınız yeni cicilerini. bende minik kızım için oyun parkı aldım kırmızı:) herşeyi pembe olmasın diye çünkü kız çocuğu diyince herkes pembe bişeyler alıp getiriyo. şu ara bebek bakım çantası almayı düşünüyorum ama henüz beğendiğim bişey çıkmadı. çantayı nerden ve kaça aldığını söylersen sevinirim çok sevimli görünüyo

    YanıtlaSil
  2. Ayyy maşallah. Bir şey kalmmaış her şeyi tamamlamışsınız neredeyse :) Hayırlısı ile kullanmayı nasip etsin allah. Tü tüüt maşalahh...

    YanıtlaSil
  3. ayy bayıldım çok şekerler, oyun parkı yatak seçimi çok güzel olmuş. Benim arkadaşlarımdan çok memnun kalanlar olmuştu inş. sende memnun kalırsın.

    YanıtlaSil
  4. Şeker bulutu çok teşekkür ederim. Biz de erkek diye maviye takılmak istemedik. Kırmızının erkeklere de çok yakıştığını düşünüyorum ben. Benim minik erkeğime de yakışır inşallah:) Canım ben Konya'da yaşıyorum. Burada Almini diye yeni bir bebek mağazası açıldı. Bebek bakım çantasını da oradan yanında başka ürünlerle birlikte almıştık. Ama sanıyorum fiyatı ya 20-30 TL civarı birşeydi. Mağaza yeni olduğu için ürünler indirimli olarak satılıyor canım.

    Amin Hayal Arkadaşlarım, Allah inşallah hayırlısı ile kullanmayı da nasip eder. Teşekkür ederim.

    Genel memnuniyeti dikkate alarak oyun parkını tercih ettik Nadirecim. Umarım biz de memnun kalırız.

    YanıtlaSil
  5. Canım benim ,Allah sağlıkla kavuşturup kullanmayı nasip etsin inşallah.Hepsi çok güzel ,cici bici.Renkleride çok hoş bence.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Hayırlısıyla,sağlıkla doğsun ve güle güle kullasnsın inşallah.Hepsi çok güzel.Bebek eşyalarında ve kıyafetlerinde çok renkliliğitercih ediyorum ben,herşey rengarenk olmalı bence.Ama gri ve kırmızı da hem şirin hem de bir ağırlığı var.

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim fikriye abla. Umarım sağlıkla alırız Emirimizi kucağımıza.

    Peri masalım, postta da belirttiğim gibi belli bir renk üzerine yoğunlaşmadık, olayların akışı bu noktaya getirdi:) Ama oğluşumun başka renkli cicileri de var tabiki. Burada sadece gri- kırmızı olanları paylaştım.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel seçimler inşaallah sağlık ve mutlulukla kullanırsınız
    allaha emanet ol sevdiklerinle

    YanıtlaSil
  9. ayy cok ciciler.kirmizi-gri nede hos olmus.herseI mavi gotmekten bikmistik.ama battaniyen uymamis:)zigzag model olan;)

    YanıtlaSil

Hadi birşey söyle:)