28 Eylül 2011 Çarşamba

EMZİK HİKAYEMİZ VE KEÇE EMZİK ASKISI

Eminim çoğu anne- baba emzik kullanımı konusunda tereddüt yaşamıştır. Biz de pek emzik kullanma taraftarı olmayan anne-babalardandık. Ama yine de her ihtimale karşı Emir dünyaya gelmeden önce aldıklarımızın arasında bir emzik de vardı.

Ben de keçe delisi bir anne olarak hemen bir keçe emzik askısı yaptım tabiki:)) İçi elyaf dolgulu arabamızın arkasına, yaka kartlarını tutturmak için kullanılan mandallardan ekledim.


Emir başlangıçta emzik emen ya da emzik emmeye hevesli bir bebek değildi. Ta ki 1 buçuk- 2 aylık olduğunda gaz sancıları başlayıp huzursuzlanana kadar. Bu dönemde onu sadece emzirerek rahatlatabiliyordum. Sürekli emmek istiyordu. Sürekli emen Emir, sürekli hava yutuyor ve tabir yerindeyse bir gaz bombasına dönüşüyordu. Biz de çareyi emzikte bulduk. Bu arada emzik beğenmeme sorunu ortaya çıktı. Biz aman emziği ağzına alıyor, iyi olsun, kaliteli olsun diye gidip Chicco'nun ilk fotoğrafta gördüğünüz emziğini aldık. Ama bizim küçük bey bu emziği beğenmedi. Hatta o dönemde Konya'daki blog yazarı arkadaşlarımız bizi ziyarete gelmişlerdi. (Tık, Tık, Tık)Deneyimli anne Hilal- Hilal'in El Emeği (burdan sevgilerimi gönderiyorum. Şimdi o da ikinci kez anne olmayı bekliyor) kendi oğlunda yaşadığı emzik sorunundan bahsetmiş, çareyi sıradan bir emzikte bulduklarını anlatmıştı. Ben de ilk iş gidip mahellemizdeki marketten Bambino'nun emziğini aldım ve Emir Bey bu emziği sanki 40 yıldır kullanıyormuş gibi emmeye başladı. Fotoğraftan da anlaşılacağı üzere:)))

Gaz problemlerimizin azaldığı dönemde emzik de sadece uyku öncesi bir ritüel haline geldi. Şimdi sadece uyumadan önce emzik kullanıyor. Uyuduktan sonra ya kendisi bırakıyor ya da ben usulca ağzından çekiyorum. Bu yüzden biz şimdiye kadar hiç emzik askımızı kullanmadık :((( Ama olsun o kullanmasa da onun için birşeyler yapmak, emek harcamak beni çok mutlu ediyor.





12 yorum:

  1. bu çocukları anlamak hakkaten çook zor :)

    neyse sonunda uygun emziği bulmuşsunuz, sevindim. MaşaAllah büyümüş yavrum. Güzel sözlerin için çok teşekkürler bu arada bir faydam olduğunu duymak beni çook sevindirdi Melek'cim. sevgiyle kal öpüyorum seni ve tatlı oğlunu

    YanıtlaSil
  2. Tü maşallah. Allah nazardan saklasın. Analı babalı büyüsün inşallah. Darısı olmayanların başına. En başta da benim...

    YanıtlaSil
  3. *gerçektem öyle Hilalcim. bir de tecrübesiz olunca zaman zaman anlaşmakta güçlük çekiyoruz minik adamla:) bu aralar acayip huysuz bakalım neler bekliyoruz bizi.

    *Sarı Melek, güzel duaların için çok teşekkür ederim. Allah isteyen herkese (başta sana:) )versin inşallah. Bu minik mucizeler başka bir şey. Kelimelerle anlatmak imkansız. Hayırlısıyla sende tadarsın annelik duygusunu.

    YanıtlaSil
  4. çok hoş olmuş bu askı..kullanmasada onun ya o yeter :)

    YanıtlaSil
  5. benim veletlerde ucuz emzikleri kullandılar..bir süre sonra damakları ağrıdığından kendileri bırakıyorlar sorun da olmuyor..

    Allah nazardan saklasın pek şirin olmuş
    arkadaşlarla toplanıp bana gelin bir gün Emiri de öper, koklarız:)

    YanıtlaSil
  6. Gul/İnn, dediğin gibi o yaptığım şeyleri kullanmasa da ben onun için zaman ve emek harcamaktan mutlu oluyorum. annelik böyle bir şey olsa gerek:)

    Hasibe abla hakkaten bu ufaklıkları anlamak mümkün değil. çözmek için kullanma klavuzları ile doğsalar hiç fena olmayacak:))) geçtiğimiz günlerde zeyneple telefonda görüşmüştük, bir toplansa fena olmaz diye konuştuk. inşallah yakın bir zamanda bir organizasyon yapalım da hasret giderelim.

    YanıtlaSil
  7. maşallah,o kdr tatlı ki...

    YanıtlaSil
  8. saklamak ta güzel olur, yıpranmadan :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. aynen öyle isoon. bizde onu saklanacak eşyalar arasına kaldırdık:)

    YanıtlaSil
  10. Maşallah kocaman olmuş Emirimiz..

    YanıtlaSil
  11. oooo nadire teyzesi sen bir de şimdi gör emiri. o daha 3-4 aylıkken çekilmiş bir fotosu. şimdi kocaman oldu benim miniş oğlum:)

    YanıtlaSil

Hadi birşey söyle:)